יום ראשון, 27 בינואר 2019

עימות חזיתי בין שי חי לאורלי באח הגדול: שי חי: "את בלתי נסבלת בשום צורה" אורלי: "אתה איש אלים"

ריב ענק בין שי חי לאורלי בבית האח הגדול עורר את הרשת בשעות האחרונות,
הויכוחים שעוד החלו בשישי בערב מי שלא ראה את הדרמה מוזמן, המתיחות בין 
שי חי לאורלי המשיכה ובשעות האחרונות הם חצו רף חדש כאשר כל הדיירים היו
מעורבים והריב היה קשור לכל הדיירים, הרשת סוערת במיוחד וכל  אחד תפס
צד ,הדרמה מהלילה שהשפיעה על כל הדיירים!



הכל החל כאשר לירן שם לב שעוד מעט נגמר האוכל והדיירים החליטו למתן את האכילה
ולאכול ביחד בארוחות מרכזיות אלה שאז החל ויכוח בין אורלי וויקי על חלב סויה שאורלי רוצה למזוג 
לעצמה והדבר גורם למריבה בין השתיים. ויקי עצבנית, נטלי פוסקת: "אולי היא על הקצה, מרגישה לבד".
ויקי בתגובה: "מה כבר עשיתי לה, חבל לה לפתוח איתי מלחמה. גם אני מגיעה באיזה שהוא שלב לקצה, 
למה להביא אותי לשם".


אלה שאז החל עימות בין שי חי לויקי לגבי נושא האוכל: אורלי מכריזה מול שי חי: "אף אחד לא יגיד 
לי מה לאכול". שי חי עונה לה: "את אטומה". אורלי: "הקאמרי זה פה". שי חי: "את בלתי נסבלת בשום צורה".
אורלי מגיבה: "אתה איש אלים". לאחר מכן, אורלי מאשימה את שי חי שהוא כל הזמן מדבר למצלמות.
אורי יוצא להגנתו של שי חי: "בינתיים את זאת שמדברת לצופים". אורלי ממשיכה ופונה שוב
לשי חי: "אתה אחוד הנחשים הגדולים שפגשתי. אל תתבלבלו לרגע, אם צועקים עלי אני אצעק בחזרה".
בהתחלה כולם יצאו נגד אורלי ולאט לאט הדיירים משנים את דעתם ודווקא אורי שומר על דעתו
ואומר: "אני אגן על החבר שלי כאשר קוראים לו איש אלים. ואל תהיו מהאו"ם כולכם".
עדי לוקח את אורלי לשיחות הרגעה ומבהיר לה שכל הדיירים בסוף יהיו נגדה,אורלי
מנסה להתגונן ומנסה להתמתן מולו אלה שהריב מול שי חי לא מפסיק.
ברחבי הרשת עוסקים משעות הלילה בריב שעורר מהומה גדולה בבית האח הגדול וגרם
מדי פעם להפסקת השידור החי מה שעורר כעס גדול.
עכשיו אחרי הלילה המסעיר מאוד הכל כבר נחשף וכולם מדברים על זה:
שי חי ואורלי רביבו בעימות חזיתי באח הגדול:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה