יום שישי, 18 בינואר 2019

בטוחים ששי חי חזר לפגוע כמו בעבר? עושה קידוש עם כולם ומפתיע: "אוכל טוב, אנשים טובים, זה מה שחשוב"

בימים האחרונים אחרי העמדה הפומבית של שי חי כאשר הוא העמיד
את נטלי דדון להדחה רבים דיברו על הדרך ועל כך ששוב שי חי ניצל את הבמה
וחזר להיות כמו בעונה שבה השתתף בעבר באח הגדול פוגע ומעליב ולא בוחל
בשום אמצעים,ברחבי הרשת עלו עשרות פוסטים נגד שי חי והמעריצים נלחצו
לצידו והגיבו בחזרה.



האם באמת שי חי חזר להתנהג בצורה שרבים לא אהבו בעונה הקודמת שהשתתף?
או שבאמת כמו שאמר והבטיח מדובר בשי חי אחר והוא מתכוון לסגור מעגל ורק
רוצה שכולם יכירו את שי חי האמיתי, מסתבר שמי שעוקב אחרי שי חי מקרוב רואה
אדם אחר אם בעונה הקודמת שהשתתף שי חי היה בצד וכל הזמן ריכל על הדיירים העונה
הוא מחובר לדיירים וגם קידוש עושה אחרי שבעבר שיתף שזה לא מדבר אליו כלל.


שי חי שנראה פתוח לקבל עצות וביקורת רק לפני יממה הניח תפילין ואפילו היה פתוח עם
הישאם ורצה לראות ולהבין איך המוסלמים מתפללים למרות ששי חי הבהיר שהוא התפלל
לאלוהים הרשת סערה במיוחד על כך, אלה נראה ששי חי שלא מודע כרגע לסערה ענקית
סביבו ממשיך בשלו ומראה את ההתנהגות עליו דיבר רגע אחרי הקידוש הוא ישב עם
נרי וחשף בפניה את מה שהוא מרגש על האווירה הטובה בבית:  "אוכל טוב, אנשים טובים, זה מה שחשוב".

שי חי שהבין והרגיש את הטעות שעשה מול נטלי כאשר העמיד אותה להדחה פומבית בצורה
שהיה מעדיף כנראה לשכוח ביקש לשוחח איתה ואמר: "אני רואה אותך מעבר לחיוך ולפוקר פייס,
אני רואה את הכאב." שי חי מוסיף: "ראיתי ששכבת במיטה מרוסקת ואני רואה את הרטיבות בעיניים.
זה קשה לי מאוד ואני חושש שאולי אני חלק מזה."
שי חי ממשיך לחפש את המילים כדי להבהיר את מה שהוא חושב ואומר: ":אני מנסה לומר שאכפת לי ממך,
אני לא רוצה שהנוכחות שלי תאיים עלייך או תפריע לך, אנחנו דיירים באותו הבית".
נטלי משתפת אותו בתחושות: "החזרת אותי בשניות לילדה הקטנה בכיתה שכולם קמו וזרקו עליה ניירות.
הייתי חזקה בסיטואציה מולכם, אבל זה שבר אותי אחר"כ". שי חי מבהיר שוב: "אני עם עצמי הכי לא רציתי
לחזור למקומות של לפגוע, לגרום כאב.
ברחבי הרשת מאוד תמכו בשיחה של שי חי וזה הראה עד כמה שי חי מנסה ללמוד מטעויות
עבר.
שיחת הסולחה שהפתיעה וריגשה את כולם:
איך הגיבה לבסוף נטלי לשי חי המופתע?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה