יום חמישי, 17 בינואר 2019

תאלין אבו חנא בראיון מרגש אחרי האיחוד עם אבא שלה:"אני יודעת כמה הוא אוהב אותי"

תאלין אבו חנא שהתאחד עם אביה אחרי שנים של נתק אחרי השינוי המין
שעברה,המפגש המרגש והמפתיע עורר גל גדול של תגובות,המפגש  נערך
במסגרת הריאליטי גולסטאר שבו תאלין נוטלת חלק מי שלא ראה את המפגש מוזמן,
אתרי הבידור שעקבו אחרי המפגש ערכו ראיון עם תאלין ואביה אחרי האיחוד
ושמעו הצהרות מרגשות במיוחד ששומרות על אופטימיות בהמשך.


צילום אוהד קב יחצ
אמנם אף אחד לא ציפה לאיחוד כזה אבל זה קרה והסולחה נעשתה מכל הלב,
תאלין שעברה לפני מספר שנים ניתוח לשינוי מין והפכה לאישה נכנסה לחיינו בעקבות
האח הגדול,היא חשפה את סיפור חייה ובסוף חשפה שמאז משפחתה לא מכירים בה,
אלה שהשנים חלפו אמא של תאלין חזרה להיות איתה בקשר אלה אביה של תאלין המשיך
להתעקש לא לדבר ולפגוש את בתו תאלין.

צילום אוהד קב יחצ
בהפקת הוט וגולסטאר פנו מספר פעמים שאביה של תאלין יגיע יחד עם המשפחה לערב הגמר
המפתיע אלה שהשכנועים לא ממש עזרו ומי שבסוף כן עזרה הייתה אמא של תאלין שהצליחה
לשכנע את אב המשפחה למחול ,לבסוף אביה השתכנעה והמשפחה כולה הגיעה למשדר
הגמר של גולסטאר וראו את תאלין על המגרש,תאלין המופתעת הייתה נרגשת מאוד מהמפגש
כאשר ראתה את המשפחה ובמיוחד את אביה, במהלך אותו מפגש מרגש ומפתיע התראיינה
תאלין ביחד עם אביה בראיון ששבר את כולם מהתרגשות,תאלין משתפת ברגשות שלה:
"אני יודעת כמה לאבא שלי יש לב טוב וכמה הוא אוהב אותי.
אביה של תאלין גם הוא ריגש את כולם בכך שעכשיו הוא מכיר בבתו מחדש אחרי שכל
הזמן האמין שתאלין עדיין גבר ולא רצה לחשוב שמדובר באישה.
הראיון היה מרגש מאוד כאשר נראה שהסולחה האמיתית ולא נועדה רק לרגע בטלוויזיה
למשוך צופים אלה מדובר במפגש אמיתי שהשאיר את כולם עם דמעות בעיניים:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה