יום שני, 3 בדצמבר 2018

עינב בובליל חושפת אחרי הלידה:"עליתי 13 ק"ג בהריון" ואיך היא נראית עכשיו אחרי הלידה?

עינב בובליל שרק ילדה לפני כמה ימים והספיקה לערוך לבנה ברית ואפילו
חשפה בפני כולם את השם מי שלא ראה מוזמן, מסתבר שעינב בובליל מצאה
זמן לדבר עם העוקבים שלה ולחשוף כמה פרטים מעניינים,בין היתר
בובליל חשפה שעלתה במשקלה 13 קילוגרם וגם אין ממש מה להוריד,
כאשר היא חשפה את עצמה אחרי הלידה רבים לא זיהו אותה.



אחת לכמה זמן כאשר בובליל מתפנה היא עולה בשידור חי ועונה על שאלות של
הגולשות כאשר ברובן מדובר בשאלות אישיות כאשר גם על הדרך בובליל נותנת
עצות לעוקבות,אמנם בובליל ילדה רק לפני כמה ימים וכבר הציבה לעצמה יעדים
כדי לחזור במהרה למשקלה הקודם:"נשארה לי עוד 4 קילוגרם אבל האגן התרחב,
וחייב ספורט ולהיצמד לתזונה נכונה ובריאה".


בנוסף במהלך השידור חשפה עינב פרטים אישיים נוספים כשר במהלך כל ההריון
לא ידעה על מין היילוד ורק כאשר ילדה גילתה שמדובר בבן זכר:"ברגע שהוציאו אותו ואמרו בן 
אני ואמא שלי התחלנו לבכות מאושר, הרגשתי צמרמורות בגוף, אושר עילאי שלא ניתן לתאר 
במילים בכלל",מסתבר שגם בבחירת השם הייתה משמעות עבור בובליל:בנה נקרא על שם אביה
יוסי: "שני האחים שלי ואני קראנו לילדים שלנו יוסף על שם אבא שלי, ונחמן על שם רבי נחמן 
שייגן וישמור עליו",בובליל משתפת שבעלה לא התנגד כלל והוא זה שלטענתה בחר
את כל השמות של כל הבנות של עינב.
מסתבר שזה לא היה השיא כאשר עינב חושפת בשיא :"עליתי 13 ק"ג בהריון"  וגם
חושפת לראשונה איך היא נראית אחרי הלידה כאשר מיד לאחר מכן רבים ניסו לברר האם
אכן מדובר בעינב בובליל, המהפך שעברה עינב  והשינוי החיצוני שעברה שינה
לחלוטין את עינב כמו שכולנו מכירים אותה ורבים לא הצליחו לזהות אותה וחשבו
שמדובר בקרובת משפחה.
עינב בובליל אחרי הלידה לא ראיתם אותה ככה אף פעם:
לא תאמינו איך היא נראית היום: רבים לא זיהו אותה:
.



עינב בובליל במהפך הכי גדול 
שראינו מי שלא ראה מוזמן,
מה אתם חושבים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה