יום שני, 31 בדצמבר 2018

לדניאל גרינברג יש אינטרס כלכלי בזוגיות עם אייל גולן? "אין שום דבר רע בזה שאייל גולן יעזור לי, הוא בן הזוג שלי" חושפת את החשש שלה

דניאל גרינברג ואייל גולן יצאו אמנם עם הזוגיות כבר החוצה אחרי שהסתירו
אותה בתקופה האחרונה הזוג אפילו הספיק לבלות יחד בחופשה ראשונה ביחד
מעבר לים מי שלא ראה מוזמן, אלה שאחרי שכבר כולם מגיעים מתחילים לצוץ
הביקורות על הזוגיות ועל ההפרש בגיל,גרינברג התראיינה בנושא ועשתה סוף
לכל הרחשים סביב הזוגיות.



מה לא נאמר על הזוגיות המפתיעה של יוצאת האח הגדול דניאל גרינברג לזמר המוביל
אייל כולן מסתבר שלא הכל,שאלות רבות עלו בנוגע לזוגיות והיו גם לא מעט ניחושים
ושמועות,דניאל גרינברג התראיינה וענתה על כל השאלות הקשות לגיא פינס וחשפה
הכל על הזוגיות בין היתר על הפער בגיל והעובדה שאייל גולן לאבא לשני ילדים מהנישואים
לאילנית ועוד ילד מהזוגיות עם רוסלנה אמרה: "אני חושבת שגבר שהוא בגיל כזה, שעבר את מה
שהוא עבר, יש לו יותר מה להציע לי ומה ללמד אותי".


אלה שבמהלך הראיון שהיה יחסית ארוך דניאל החלה לפרש על הזוגיות ועל כך שהם לקחו
את הזמן בקשר עד שהחליטו להוציא אותו החוצה,במהלך הראיון הגיבה דניאל לכל האשמות
על כך שהיא יוצאה עם אייל גולן מבחינה כלכלית ועונה לכולם:"לא רציתי להוציא את הזוגיות
לתקשורת כי קודם כל רציתי להביא את דניאל לידי ביטוי. יש לי הרבה מה לתת ולא רציתי שאנשים 
יחשבו שאני מגיעה לזה אני הבת זוג של אייל גולן." דניאל המשיכה ואמרה: היום אני עושה הרבה 
בשביל עצמי, ואייל רק יכול לעזור לי. אין בזה שום דבר רע, הוא בן הזוג שלי".
ברחבי הרשת מאוד התלהבו מהראיון ועל כך שלא התחמקה מאף שאלה וענתה את מה שהיא
באמת חושבת, המעריצים של גולן כבר מתחילים לחבב את דניאל אחרי שרבים חששו 
שהזוגיות הזאת לא רצינית רבים מבינים שזה הולך לכיוון מאוד רציני ואייל גולן
ודניאל גרינברג לא מדובר בזוגיות שתחלוף במהירות.
בכל זאת היה רגע לדניאל גרינברג שמאוד חששה מהזוגיות עם אייל גולן
והיא החליטה לחשוף זאת לראשונה בראיון:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה