יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

הנאומים של בני הזוג מתחת לחופה נחשפים: אלירז בוכה מהתרגשות:"את הכוח שלי, את הרוח שלי. אני מאושר שתהיי אם ילדיי"

אם חשבנו שכבר ראינו הכל מחתונת השנה של אלירז שדה ואילנית לוי
מסתבר שרק עכשיו מתחילים להיחשף רגעים מתוך החתונה מה שעורר גל
התרגשות גדול בקרוב המעריצים והחברים, מסתבר שבני הזוג הכינו כל אחד
לשני נאום שבו הם מתארים את הרגשות שלהם וגם חושפים תוכניות עתידיות
מה שהיה אמור להיות נאום קליל הפך למאוד מרגש כזה שלא השאיר אף עין יבשה.


צילום מסך גיא פינס
אילנית ואלירז התחתנו את זה כבר כולם ידעו ושמעו גם ההליכה לקראת החופה כאשר אילנית
הלכה יחד עם ילדיה זה ריגש את כולם מי שלא ראה מוזמן, אלה שאף אחד לא ציפה לנאומים
המרגשים של בני הזוג,אילנית וגם אלירז הכינו כל אחד קטע אישי שהקריאו בפני כל האורחים
בחתונה במהלך החופה,אילנית שיתפה בין היתר: "נפגשנו לפני תשע שנים פעם ראשונה, הייתי ממש
ככה עם הינומה, רק הרבה פחות שיער ואיפור." אילנית ממשיכה לתאר:" נכנסתי לאולפן בשידור חי,
רועשת ומוגזמת כמו שרק אני יודעת. דרשתי ממך להסית לי את ההינומה ושאלתי אותך איפה הרב".

צילום מסך גיא פינס
הנאום של אילנית הצליח לרגש מאוד את אלירז והאורחים אלה היה נראה שאלירז התאושש
מהנאום המרגש שהכינה אילנית,אלה שגם בנאום שלו עצמו הוא לא ממש הצליח להחזיק
מעמד והפסיק אותו מספר פעמים אחרי שפרץ בבכי אלירז שריגש מאוד בדבריו את אילנית
אמר בין היתר: "את הכוח שלי, את הרוח שלי. אני מאושר שתהיי אם ילדיי, בעזרת השם".
ילדיה של אילנית נשמעו גם הם מוכנים לאחים קטנים ונראו מאוד נרגשים מהמעמד וגם נשאלו
על כך האם ירצו עוד אחים מאמא הם נראו שמחים ומאוד רוצים וממתינים.
קהל האורחים היה נרגש מאוד מהנאום של אלירז ובני הזוג לא השאירו אף עין יבשה
וגם אילנית שניסתה להתאפק אחרי הנאום שלה לא הצליחה והתרגשה מאוד
מהנאום של בעלה אלירז וגם היא בכתה מהתרגשות.
הנאומים של אלירז ואילנית בחופה בחתונה ששבר וריסק את כולם:
אף עין לא נשארה יבשה:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה