יום שישי, 28 בדצמבר 2018

הדרמה מאחורי החתונה שנחשפת עכשיו: אדל בספלוב לא הזמינה את אמא שלה ואחותה לחתונה? עכשיו הן מדברת על הכל!

בימים האחרונים כולם עסקו בחתונה של אדל בספלוב עם מאץ',בני הזוג השקיעו
באירוע גדול שנערך לבסוף בישראל אחרי ששונה המיקום מטורקיה,רבים עסקו
בהשקעה בכל פרט ואפילו בזמר עומר אדם מי שלא ראה את החגיגה מוזמן,עומר הגיע
להקפיץ את האורחים אלה מסתבר שאמא של אדל ואחותה כלל לא הוזמנו לאירוע מה
שעורר גל תגובות גדול ברשת בשעות האחרונות הן מדברות על כך לראשונה.



בעבר כבר דובר לא מעט על ויכוחים שונים ועל יחסים לא טובים בין אדל לאמא ואחותה,
אדל התראיינה בנושא והצליחה לעורר את זעמה על אדל שלא דייקה בפרטים והחליטה
להגיב באותה תקופה בתוכנית אנשים על מה שלטענתה הוא האמת, כאשר נכנסה אדל לתוך
האח הגדול היא מיעטה לדבר על כך וכל הזמן שיבחה את סבתא שלה שאפילו נכנסה באחת
המשימות עכשיו אחרי החתונה שלא הזמינה את אמא שלה ואחותה הן מתראיינות במעריב אצל
ליאורה גולדברג בראיון שעורר סערה ענקית ברשת.


תחילה הראיון היה מול אחותה של אדל שסיפרה על התחושות שלא הוזמנה לחתונה ואמרה:
"זה לא נעים. זה מבאס, אין מה לעשות. אלה הבחירות שלה. שתהיה מאושרת. היא ילדה גדולה״.
האם היה ניסיון לפתור את הסכסוך לפני החתונה אמרה: ״ניסינו כבר לפני כן. אין שום דבר שהיא 
מעוניינת לפתור. הרגשות שלנו ברורים לחלוטין. בסופו של דבר, זו אחותי לכל דבר ועניין."
בהמשך הראיון היה גם מול אמא של אדל שגם היא דיברה על כך שלא הוזמנה:״זו החלטתה וזכותה",
אמא שלה משתפת שקראה את כל הכתבות שנעשו עליהם ולא מבינה מה אדל אומרת ורוצה,
כאשר היא נשאלה אם אדל משקרת היא עונה: "אני אומרת את זה. אני לא יודעת מי הציע לה 
לעשות את זה. אולי בגלל הפרסום היא רוצה לקדם את עצמה על ידי זה שהיא מלכלכת על המשפחה."
אמא של אדל משתפת שלא ראתה את אדל בתקופה האחרונה וכאשר היא נשאלה איך היא הייתה
מגיבה במידה ותראה אותה היא אמרה: ״אם לפני שבוע היא הייתה מזמינה אותי לחתונה, לא הייתי 
הולכת. זה המון לכלוך וכאב על מקום שאני לא יודעת".
כאשר היא נשאלה האם לדעתה אדל מרגישה שאמא שלה הייתה חסרה בחתונה אמרה: ״קשה לי להגיד. 
אני חושבת שהיא לא רגועה בפנים בכלל. היא הוכיחה לעצמה שהיא עמדה במילה שלה שאמא שלה לא 
תהיה בחתונה שלה ולא תזכה לראות את הנכדים שלה. המשפחה מצד האמא מחוקה בכלל. 
בלי סיבה. בלי סכסוך, בלי כלום."
הראיון שעורר סערה ענקית ברשת:
איך הגיבה אדל לדברים הקשים מצד אמא שלה ואחותה??
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה