יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

יאן גולן חוגג יום הולדת 4: רוסלנה בברכה מרגשת: "הפכת לגבר קטן, כבר לא תינוק"

יאן גולן כבר בן 4 והמשפחה עוטפת אותו בברכות מרגשות מאוד,
יום המרגש כמובן הוציא מההורים המרגשים ברכות מרגשות ואפילו
אחיו ליאם החליט לשתף ברשתות החברתיות ברכה מאוד מרגשת לאחיו הקטן
יאן,אז מה בדיוק מתוכנן בחגיגות יום ההולדת?
הברכה המרגשת ליאן שהצליחה להמיס את כולם.



רוסלנה החליטה בצעד מפתיע לספר על התחושות בתור אמא לבנה היחיד והצליחה
לרגש את העוקבים הרבים שלא נשארו אדישים, רוסלנה אמרה בין היתר: "מאז ועד היום, 4 שנים של א
ושר, של החיים האמיתיים, של הרגש, שלא משנה מה יקרה לא ישתנה לעולם  רק הולך ומתגבר. 
4 שנים של למידה והתפעלות בכל פעם מחדש."
ברחבי הרשת מאוד התרגשו מהברכה.


רוסלנה המשיכה וכתבה: "גיבור שלי! כן, אתה הגיבור שלי. הילד הכי בוגר, הכי טוב ומדהים שלי! אתה חוגג 
היום 4 שנים! לא נתפס לי איך הזמן טס כשנהנים. הפכת לגבר קטן, כבר לא תינוק."
רוסלנה המשיכה: אני רוצה לאחל לך את כל הטוב שבעולם, לבקש שתהיה לי בריא עד 120 שנה, שתמשיך 
להיות מדהים כמו שאתה ולגרום לי לחייך כל בוקר מחדש. אין ספק שאתה המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש."
גם אחיו הגדול של יאן ליאם החליט לאחל ליאן הקטן דרך הרשתות החברתיות בברכה מרגשת
מאוד: "אחי הקטן, ארבע שנים שאתה נמצא בתוך המשפחה, זכיתי להיות אחיך הגדול. שתגדל ותבחר 
להיות מה שרק תחלום ומה שרק תרצה." ליאם המשיך וכתב: שתמיד תחייך ותצחק, שתמיד תהיה מאושר 
ושתדע שאנחנו תמיד לצידך ומאחוריך. אני אוהב אותך, אחי הקטן יאן".
אלה מי שהצליח לרגש מכולם והפתיע מאוד היה אביו של יאן אייל גולן ,שכתב ברכה 
שהשאירה רבים עם דמעות ובוודאי את משפחתו הקרובה.
אייל גולן כמו בכל שנה כותב לבנו יאן ומרגש את כולם:
איך החליט אייל גולן לרגש את יאן בברכה?
ואיזה בדיוק חגיגות מתכננים ההורים המאושרים לבנם יאן??
.



אייל גולן בברכה מרגשת לבנו
יאן גולן מי שלא ראה מוזמן,
מרגש מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה