יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

יורם זק בהלם: כל הפרטים על הריאליטי החדש וסט הצילומים דלפו ונחשפו ברשת?!

לזה אף אחד לא ציפה ובוודאי התכונן ברחבי הרשת דווח בשעות האחרונות
על כך שמצלמות נגנבו מסט הצילומים להפקה החדשה בריאליטי של יורם
זק שצפוי לעלות בתחילת השנה הבאה, לפי הדיווח באותו מצלמות היו
לא מעט פרטים סודיים שיכולים לחשוף איך בדיוק יראו הבית שאליו
יכנסו המתמודדים החדשים?!



כבר כמה חודשים שיורם זק עובד ביחד עם ארז טל על הריאליטי החדש הבא,
הריאליטי מחליף את האח הגדול שעבר לרשת ובהפקה מבטיחים ריאליטי שלא
ראינו עד כה בישראל, לפי הדיווחים כבר עתה יש התעניינו גדולה מצד מדינות
בעולם,אלה שרבים לא יודעים להגיד במה מדובר ואיך זה יעבוד, האם כבר
עכשיו כולנו נחשף למידע שעד עכשיו הוסתר היטב?


זק, ששומר בחשאיות רבה על פרטי התוכנית, גילה יחד עם ההפקה כי שתי מצלמות מתוך 
סט הצילומים נגנבו,בקשת הגישו בשעות האחרונות לונה במשטרה בתקווה למצוא
את אותן מצלמות שנחשבות סודיות מאוד ובעלות תוכן חשוב שיכול לחשוף את כל
הפרטים על הריאליטי החדש שעד כה נשמר בסודיות,הבית שמוקם בימים אלו בעיר 
יבנה צפויים להיכנס משתתפים כאשר כל אחד מתחיל מאותה נקודה ובעזרת תקציב 
אישי הוא צריך לשרוד כמה שיותר, אלה נראה שכבר עתה ישנם לא מעט בעיות מתברר
שזאת לא הפעם הראשונה רק לפני חודש דלף הפרומו שהיה מיועד לשימוש פנימי בקשת
וכך גם נחשף השם החדש של הריאליטי גולד סיטי.
ברחבי הרשת הגולשים נדהמו לגלות על הדליפות וגם על הפרטים שנחשפו רק עתה 
ומעוררים עניין רב.
איך בדיוק יראה הבית החדש של הדיירים החדשים ביבנה??
ומה בדיוק נחשף ודלף ברשת ועורר סערת ענק ברשת:
.



תגובה 1:

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק