יום שישי, 30 בנובמבר 2018

חוזרת למקורות: השם שבחרה עינב בובליל לבנה!!

עינב בובליל שהביאה לעולם בן זכר אחרי שלוש בנות חגגה יחד
עם משפחתה הקרובה והחברים את הברית, האירוע היה מרגש במיוחד
במהלכו חשפה עינב בובליל את השם הנבחר, בזמן שנראה שרוב המפורסמים
בוחרים שם מיוחד,עינב החליטה לחזור למקורות ובחרה שם שכולנו מכירים
איך החליטה עינב בובליל לקרוא לבנה?



אחרי ציפייה והמתנה שמרגישה ארוכה מהרגיל עינב בובליל ילדה בן זכר אחרי
שלוש בנות אוריה בת ה 7, תמר בת ה 6 ואביגיל בת ה 4.
בובליל שדיברה כבר בעבר על הרצון להביא עוד ילד וכמובן רצתה בן אחרי שלושה
בנים אכן הצליחה להפתיע את כולם, בובליל שיתפה בתפילות והבקשות שזה
יצליח ואחרי שלושה בנות בובליל ילדה בן זכר.


אחרי שבוע של המתנה מאז הלידה בשעות האחרונות נערך אירוע הברית שכלל חברים קרובים
מאוד ובני משפחה,במהלך האירוע נחשף שמו של הבן,רבים שאולי חשבו שגם עינב בובליל
ובעלה יבחרו ללכת על שם מיוחד מאוד רק בימים האחרונים גילינו שבן אל תבורי בחר
יחד עם אורטל את השם לבנם הבכור תו פרינס תבורי מה שעורר עניין רב,אלה שעינב
החליטה ללכת על שם אחר לחלוטין והחליטה לחזור למקורות וכתבה בהתרגשות:"זה היום עשה,
השם נגילה ונשמחה בו,תודה לקדוש ברוך הוא,שזיכה אותנו להכניס את בננו בבריתו של אברהם אבינו".
אחרי מפורסמים רבים שניסו לבחור שמות מאוד מיוחדים בובליל ובעלה בחרו שם שכולנו
מכירים ודווקא בגלל זה הצליחה להפתיע את העוקבים הרבים שלה, הרוב התרשמו לטובה מהבחירה
שדווקא הזכירה לרבים שלא צריך לחפש שמות מיוחדים אלה דווקא החזרה למקורות
הצליח להציף את עינב בובליל בתגובות מרגשות ואיפלו מפתיעות:
איך החליטה עינב בובליל ביחד עם בעלה לקרוא לבנם??
הצליחו להפתיע את כולם:
.



עינב בובליל ובעלה החליטו לקרוא
לבנם יוסף נחמן, בהחלט חזרה
למקורות,מה אתם חושבים?

6 תגובות:

  1. מזל טוב.. יש לעינב שלוש בנות ולא שלושהה

    השבמחק
  2. שם כבד ביותר לדעתי ! הרבה מזל טוב אושר ונחת

    השבמחק
  3. חייב שיהיה לשם משמעות וזו כנראה ההחלטה.
    השם מאוד יפה העיקר שיגדל לתורה למצוות ולמעשים טובים בע"ה

    השבמחק
  4. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק