יום רביעי, 7 בנובמבר 2018

מריה דומרק מגיבה לתגובות הקשות נגדה:"רגשות זה לא בגידה, רגשות זה אנושי. "

כוכבת העונה באח הגדול מריה דומרק כנראה קוראת את רוב התגובות ורובם
בימים האחרונים לא ממש מחמיאים אחרי הפרידה מבן זוגה בועז אחרי 7 שנות
זוגיות ואחרי שרק לאחרונה הוציאה את הזוגיות הטריה עם רועי קורנבלום
מעוררת את הרשת ורבים מגיבים ולא מבינים עד כמה התגובות שלהם יכולות
לגרום לפגיעה גדולה,מריה החליטה לעשות לכך סוף.


מאז שהחלו הפרסומים סביב הקשר החדש של מריה ביחד עם רועי הרשת הוצפה במאות תגובות
ודיונים בנושא האם המעשה שלה מוסרי,האם היא נחשב לבוגדת ועוד דיונים שיצאו במהירות
משליטה אחרי תגובות שפגעו באופן אישי במריה, בשעות האחרונות היא החליטה לעשות לזה
סוף ולהגיב לכל אותם מגיבים שהשמיצו אותה לאחרונה תחילה כתבה מריה: "בוגדת" כתבו עלי. כתבו
וכותבים עוד לא מעט כינויי גנאי מכוערים נוספים, בין היתר כאלה שבאים להשחיר את המוצא שלי או
כאלה שעושים שיימינג לגוף שלי האישי, ואפילו כאלה שמאחלים לי למות."



במהלך אותה תגובה מפורטת של מריה היא התייחסה לאותם מגיבים שתקפו אותה אחרי
זוגיות של 7 שנים: "אז אני בוגדת כי הייתי בזוגיות קרוב ל 7 שנים מאז שאני בת 15, והזוגיות הזאת
הסתיימה והיום אני בזוגיות חדשה. מסתבר שאישה ב2018 חייבת להיות קשורה באזיקים לחבר
הראשון שלה כל החיים. "
לאחר מכן המשיכה מריה: "זה מצחיק לפעמים שכשאין ביסוס לשנאה, ממציאים הצדקות לא הגיוניות.
רגשות זה לא בגידה, רגשות זה אנושי. יש מילים, ויש מעשים."
מריה המשיכה וכתבה: "עצוב לי שזה מובן מאליו לכולם, שכדמות ציבורית שכביכול וויתרה על
הפרטיות האישית שלה אהיה חשופה לתגובות גזעניות ובריוניות ברשת. שזה בסדר, ואפילו מקובל,
שאנשים יכתבו לי מה שרק עולה על רוחם מבלי לקחת אחריות על המילים שלהם כשהם מאחורי המקלדת.?"
מריה מתייחסת לאותם ילדים שחווים גם הם בריונות ברשת ותגובות לא נעימות ברחבי הרשתות
החברתיות ומריה הייתה רוצה שכל אחד ייקח אחריות כדי לעצור את התופעה הזאת.
ברחבי הרשת הגיבו מיד לפוסט של מריה עם 70 אלף לייקים ואלפי תגובות כאשר רובן המוחלט
מחזקות את מריה ואת מה שאמרה.
מריה לראשונה מגיבה לכל אותם מגיבים שהשמיצו אותה וקראו לה בוגדת:
איך הגיב לכך רועי שגם הוא קיבל לא מעט תגובות קשות אחרי שכביכול
גרם לפרידה בין מריה ובועז??
הסערה סביב התגובה של מריה וגם של רועי:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה