יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

אביחי אוחנה חושף בראיון למה הוא לא מציע נישואין:"מעיין לא מרגישה מספיק בטוחה בקשר, בעיקר מבחינה כלכלית"

בני הזוג שמיעטו להתראיין בתקופה האחרונה מדברים על הכל,אביחי אוחנה
ומעיין אשכנזי שהכירו בבית האח הגדול והפכו בתוך הבית לבני זוג ידעו עליות
ומורדות אחרי שיצאו הם נפרדו לארבעה חודשים וחזרו להיות ביחד בתקופה האחרונה
מאז השאלה שהכי מטריה את המשפחות והמעריצים מתי הם יתחתנו?
במהלך הראיון חושפים בני הזוג את הקשיים שהם חווים.



מדינה שלמה דיברה לפני שנה על הפרידה בין מעיין אשכנזי (27) ואביחי אוחנה (29)
שהכירו באח הגדול רבים קיוו שהם יחזרו המעריצים הציפו את מעיין ואביחי בבקשות
לחזור ואכן אחרי ארבעה חודשים הם אכן החליטו לחזור ביחד, בני הזוג בזוגיות חזקה
כבר תקופה ארוכה ואחרי הפסקה מראיונות התייצבו בני הזוג לראיון אצל מגזין פנאי פלוס
והחליטו לדבר על הכל.


אשכנזי דיברה על אהבת הקהל:"זה מרגש מאוד שאנחנו נמצאים במקום הזה מבחינת הקהל,
אני באופן אישי גם מאוד מודעת לזה, ברמה שבזמן הפרידה חשבתי על כל האוהדים שרוצים שנחזור."
אביחי נשאל על השוני בקשר מאז הפרידה והיום ואמר:"אני מרגיש שההבדל העיקרי הוא הסבלנות של מעיין.
היא למדה להיות יותר סבלנית".
מעיין גם דיברה על הבריונות בקשר ועל הדברים הקשים שנאמרו עליה: "עם הזמן אתה לומד לפתח עור של
פיל בנוגע לדברים האלה. זה עדיין פוגע בי אבל היום אני יותר מחושלת ממה שהייתי לפני שנה".
ונראה שהנושא המרכזי שרבים חיכו שמעיין ואביחי ידברו הוא החתונה,אביחי אמר לא פעם על הרצון
להתחתן ולהקים משפחה כבר בגיל 30 וגם מעיין דיברה על כך לא מעט נראה שעכשיו הם
כבר מדברים אחרת:"מעיין לא מרגישה מספיק בטוחה בקשר", משתף אביחי: "בעיקר מבחינת יציבות כלכלית".
מעיין המשיכה ואמרה: "מה תעזור לי הטבעת על האצבע? אני צריכה את היציבות".
מעיין ניסתה להסביר את דבריה שכסף לא מעניין אותה בכלל: "בסופו של דבר אני רוצה להביא ילדים לעולם,
ובשביל זה אני חייבת איזשהו בסיס".
אביחי הגיב וטוען שיש להם את הביסוס הכלכלי והוא מרוויח היטב מההרצאות שלו כרגע וחושף
שקנה דירה באילת שגם ממנה יהנה בקרוב מרווחים.
אז מה באמת מונע מהם להתחתן כרגע? מסתבר שזה לא סיבה כלכלית:
אביחי ומעיין חושפים למה הם לא מתחתנים? והאם הם מתכוונים להתחתן בקרוב?
הראיון שהתחיל רגוע והפך לסוער:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה