יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

הסערה מאחורי הלידה של אורטל עמר ובן אל תבורי: יהודית מגיבה: "בן אל לא התקשר לאבא שלו להודיע לו על הלידה,שימי כועס!"

הבוקר נפתח בחיוכים והתרגשות גדולה כאשר כולנו התבשרנו על
הלידה של אורטל עמר בת זוגתו של בן אל תבורי,בני הזוג הוצפו באלפי
הודעות של איחולים אלה נראה שהיו כאלה שגם הופתעו, מסתבר  שעם
הידיעה באתרי הבידור על הלידה כך גם שמע לראשונה סבא שימי ויהודית
על כך שאורטל עמר ילדה.



אם היה נראה שהלידה של אורטל עמר והנכד לשימי תבורי יעשו סוף לסאגה בין שימי
תבורי לבנו בן אל נראה שעכשיו היחסים הפכו למתוחים יותר,כידוע השניים כבר
לא בקשר תקופה ארוכה ולמרות ניסיונות של סולחה בין שימי לבנו בן אל כולם
כשלו  הנתק כרגע הוא מוחלט והפערים הלכו והתעמקו עם הזמן.
שימי דיבר על ההריון של אורטל עוד כאשר נכנסה להריון ולא אהב את זה מהתחלה
ואמר בכעבר בתוכנית אנשים : "אני לא בעד שיהיה לבן אל ילד מחוץ לנישואים".


אלה אם היה נראה שהמתח ירד ונשמע איחולי מזל טוב מסתבר ששימי לא ידע כלל על
הלידה של אורטל עמר ועל כך שבנו בן אל הפך לאבא,בראיון מפתיע לאתר mako סלבס
משתפת יהודית בשעות האחרונות:"לצערי הרב אני רואה את הכאב בתוך עיניו של בעלי",
נראה שבכל זאת יהודית מנסה להיות חיובית ואומרת: "למרות כל הקושי ולמרות כל האגו יש בו
שמחה במידה מסויימת".
אלה שככל שהשיחה התקדמה יהודית לא הצליחה להישאר אדישה על כך ששימי לא היה
מעורב ומעודכן וגם לא ידע על הלידה ואמרה בכעס ואכזבה: "אני חושבת שזה די מוגזם. זה מגעיל אותי,
זה דוחה אותי. אלוהים ברא אתכם - אבא, אמא נכדים... תנו לו את ההרגשה שהוא חלק מזה.
אני מופתעת ומאוכזבת."יהודית גם מעבירה מסר בעקיפין על מה היא חושבת על אביבה אמו
של בן אל ואומרת: "הוא גידל את הילד כל כך יפה ובכבוד, פתאום אביבה היא עכשיו הסבתא
הכי טובה והאמא הכי טובה",יהודית ממשיכה ואומרת: "את לא הכי יפה ואת לא הכי טובה.
מי שטוב פה זה שימי".
ואיך הגיב שימי תבורי על הלידה של נכדו? ומה הוא חושב על בן אל על כך
שלא עדכן אותו שנולד לו נכד??
צפו בקטע המלא שעורר סערת ענק ברשת: לחצו קודם כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה