יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

מריה דומרק מהאח הגדול בקליפ חדש: עונה לטובקיסטים: "אני מעלה סלפי וכותבים לי רוסיה מסריחה" וחושפת:"הייתי בזוגיות שגרמה לי לשכוח את עצמי"

מריה דומרק שהשתתפה העונה באח הגדול ממשיכה לממש את החלומות שלה 
ואחרי ההצלחה הגדולה בתחום הדוגמנות מתחילה מריה להשתלב בתחום שהיא 
מאוד אוהבת אבל לא ממש טיפחה אותו,מריה מתחיל לשיר והוציאה ביממה האחרונה
סינגל החדש "יפה שלי" ,מריה שכבר הספיקה לערוך הופעת בכורה וחשפה את השיר
עוררה התלהבות גדולה בקרב המעריצים וצופי האח הגדול.



במהלך הימים האחרונים הצטלמה מריה לקליפ החדש ובזמן הצילומים מצאה זמן גם
כדי להתראיין על ההחלטה לשיר ועל התקופה אחרי האח הגדול,מריה התראיינה אצל
גיא פינס וחשפה כמה פרטים מעניינים בין היתר מדברת מריה על ההתקפות שהיא חווה
ברשתות החברתיות ואומרת :"אני מעלה סלפי וכותבים לי רוסיה מסריחה", מריה כבר
ניסתה להגיב בעבר ולנסות למתן את התגובות אבל זה לא ממש עובד.


התגובות הקשות נגד מריה וגגם רועי לא ממש נעימות וכרגע לא חולפות,מריה מבינה 
זאת היטב ונראה שהתקופה שהיא עוברת משפיעות על חייה ומי שכבר הספיק לשמוע 
את השיר החדש מגיבה דומרק בין השורות לכל מי שלעג ותקף אותה בטוקבקים וברשתות 
החברתיות וגם מתייחסת במהלך השיר לאקס בועז יוסף.
מריה עכשיו כבר מדברת בגלוי על התקופה במהלך הזוגיות עם בועז.

במהלך הראיון מריה מחליטה לחשוף על הקשיים שחוותה בזוגיות עם בועז ועל ההחלטה
להיפרד ממנו:"לתקופה ארוכה הפסקתי לשיר, הייתי כנראה במקום לא ככ טוב בחיים שלי  הפסקתי 
אפילו לשמוע מוסיקה למשך הרבה זמן." אומרת מריה במהלך הראיון.
מריה חושפת מה בדיוק קרה במהלך הזוגיות שלה עם בועז ולמה לא מימשה את עצמה:
"הייתי בזוגיות שקצת גרמה לי לשכוח מעצמי. לא לחקור את מי שאני ומה שאני רוצה,
לעשות רק מה שרוצים אחרים", ברחבי הרשת התגובות לא איחרו להגיע הרוב כמובן ניסו
לחזק את מריה בצעד האמיץ ועל השיר אלה שגם הפעם היו תגובות לא מפרגנות על כך שמריה
מנצלת את הבמה כדי שוב לפגוע באקס שלה בועז.
מריה ממשיכה בראיון ומדברת על הכל ולא חוסכת בביקורת כלפי 
אף אחד כולל בן זוגה לשעבר בועז יוסף:
מה אמרה על בועז שהצליח להרגיז את הגולשים? ואיך הגיב בועז לראיון??
הדרמה והסערה מאחורי הראיון:
:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה