יום שישי, 30 בנובמבר 2018

עכשיו זה כבר סופי: מי ממשפחת תבורי נכנסת לבית האח הגדול?!

ההכנות לעונה החדשה של האח הגדול בשיאן לפי כמה דיווחים הליהוקים
כבר כמעט והושלמו ועכשיו כבר בהפקה עובדים על הצילומים וההכנות לפני
שהעונה החדשה תעלה,גם האיבזור החדש של בית האח הגדול נמצא לפני
סיום והעונה החדשה צפויה לעלות ממש בקרוב מי שלא ראה מוזמן, במהלך
החודש האחרון עלו לא מעט דיווחים על מפורסמים כאלה ואחרים שצפויים להיכנס.



אלה שעד כה רוב הדיירים שהשמות שלהם הופצו חלקם היו במגעים וחלקם לא נעשתה
אליהם פנייה והדיווחים לגביהם לא היו נכונים בכלל, אלה שככל שאנחנו מתקרבים ליעד
עליית העונה החדשה פרטים חדשים מתבררים, מסתבר שלא רק בן אל תבורי הולך
לככב על המסך מסתבר שעוד בת שקשורה היטב למשפחה צפויה להיכנס לבית
האח הגדול לפי הדיווחים המשא ומתן כבר הגיע לסיומו.


אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון בקרוב נראה מישהי ממשפחת תבורי נכנסת לבית
האח הגדול,לפי הדיווחים הסיכוי שהיא תיכנס הוא וודאי אלה אם כן תהיה הפתעה,
במידה והיא תיכנס בוודאי נושא משפחת תבורי יפתח מחדש כאשר בוודאי יעלה
הנושא של הזוגיות של שימי תבורי ליהודית באומן והנתק שנוצר בינו לבין חלק מילדיו,
הדבר עלול ליצור עניין רב ובוודאי דיונים רבים בנושא יעלו ברשת,ההתלבטות להיכנס
לבית במצב כה רגיש בוודאי נלקח בחשבון אלה שהכניסה לבית האח הגדול יכול להחזיר
את משפחת תבורי שוב למרכז הבמה וזה בזמן שבן אל תבורי ממשיך להיות
מדובר מאוד ברחבי הרשת וההצלחה שלו בתור שופט בכוכב הבא גם מביאה איתו
לחץ לא קטן,היו דיווחים על כך על עוד צלע מהמשפחה שצפוי להיכנס לאח הגדול
אבל זה התברר כלא נכון ורק בת משפחה אחת שקשורה היטב למשפחה צפויה להיכנס
וזה אמור ליצור עניין רב וגם בוודאי ויכוחים רבים:
מי צפויה להיכנס לבית האח הגדול?
והיא קשורה היטב למשפחת תבורי: אתם תהיו בהלם:
.



לפי הדיווחים אביבה תבורי אמא של
בן אל ובת אל תבורי,היא צפויה להיכנס
לבית האח הגדול.

תגובה 1:

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק