יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

איתי שגב חושף בראיון קשה:"אין לי בית, אני ישן בפארקים"

השחקן איתי שגב בראיון אחרי תקופה ארוכה שהתרחק מהתקשורת חושף
לא מעט פרטים שהפתיעו את כולם,איתי שגב שהוא היה כוכב ילדים,קומיקאי
ואפילו כוכב ריאליטי השתתף בהישרדות ואפילו ניצח בפרס הגדול,חושף
שהוא נמצא במצוקה כלכלית קשה במיוחד ונאלץ לישון ברחובות:"אני שואל 'למה',
אבל אין תשובה",הראיון עורר סערה ענקית ברשת.



איתי שגב נחשב כבר שנים ארוכות לשחקן אהוב והוא כבר שני עשורים עוסק בתעשיית
הבידור המאוד קשה,הפריצה הגדולה שלו הייתה כאשר שיחק ב "קומדי סטור"ההצלחה נמשכה לא
מעט שנים, כשבפן האישי הוא ובת זוגו  הביאו לעולם את בתם, אורי, ובהמשך הוא גם ניסה את מזלו
בעולם הריאליטי כשהשתתף ב-2012 ב"הישרדות VIP", באותה עונה כאמור הוא זכה במקום
הראשון וגם בפרס של מיליון שקלים.


בראיון מיוחד ומרגש חשף איתי שגב את חייו היום,הוא התראיין בתוכנית הכל אישי של חיים
אתגר ושיתף שהוא כיום הוא נותר ללא פרנסה, חבריו הטובים הפנו לו עורף ומצבו הכלכלי כה קשה
שהוא נאלץ כרגכ לישון ברחוב על מנת שיוכל להמשיך לכלכל את אורי בת ה-16. איך זה קרה?
"אין לי תשובה, אבל פתאום שאלתי למה?.. למה?", הוא אומר לחיים אתגר. "אבל אין תשובה".
שגב משתף האם הוא מפחד שאנשים יזהו אותו ברחוב? "מי חושב על זה? אני חושב על איך הגעתי
למצב הזה, אני חושב למה הגעתי אליו, ואני חושב על איך אני משלם מזונות למחרת.
שגב משתף על התחושות שאין לך לאן לחזור בסוף כל יום:"אתה הולך קילומטרים. אתה עייף, אין לך
כבר כוח. אתה לא רוצה, אין לך מוטיבציה".
על החיים בחוץ ועל כך שהוא יישן בקור חושף שגב: "אתה לא חושב על זה. אם אני אביא שמיכה,
אז מישהו פתאום יראה אותי ויגיד :מה פתאום, הוא מביא שמיכה, הוא ישן בים!. לכן יש לי את הטרנינג שלי,
אז אני שם אותו עליי, מתכסה איתו".
הראיון עם השחקן איתי שגב עורר עניין רב וגרר תגובות ברחבי הרשת,כאשר רבים
מנסים לעזור לשגב ולא ברור האם כרגע נמצא פיתרון לאיתי שגב.
הראיון של איתי שגב שעורר סערה :
הראיון שלא השאיר אף עין יבשה:
.


תגובה 1:

  1. לא להאמין מי שאשם זו הטלויזיה שעזר להם הרבה בתוכניות הבידור שהיה לו פתאום לא עוזרים לו בושה

    השבמחק