יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

הסוד של אנה ארונוב נחשף: אחרי שדיברה עליו לא מעט: מי האקס שכולנו מכירים שפגע בה ?!

אנה ארונוב שחזרה לקדמת הבמה בעקבות הסדרה שהיא מחפשת אהבה,
חשפה לא מעט על עצה ועל חיי הזוגיות שלה בשנים האחרונות, אמנם
התוכנית הסתיימה ואנה ארונוב מצאה בן הזוג החדש אחרי שהסתירה אותו במהלך העונה,,
אלה מסתבר שזאת לא הדרמה היחידה,אנה ארונוב דיברה בכמה הזדמנויות
במהלך הפרקים על החוויה הלא נעימה עם הזוגיות הקודמת שלה.



במהלך אחד הפרקים שיתפה אנה בזוגיות המשמעותית האחרונה שלה מסתבר שאנה הייתה
בטוחה שזה הולך לכיוון חתונה אלה שהאכזבה שהיא חוותה היה מאוד גדולה עד שזה
גרם לנתק מוחלט בין הצדדים,אנה ארונוב נמנעה לאורך כל התוכנית לחשוף את שמו של
אותו האקס אלה שברחבי הרשת מסתבר כבר כולם יודעים.


במהלך אותה שיחה שקיימה אנה עם הפסיכולוג שהוצמד לה היא חושפת לראשונה על אותו
אקס שגרם לה לאכזבה גדולה בין היתר חשפה אנה ארונוב:  "לפני שנה בכיתי בגלל גבר שהיה מנ*אק.
הייתי בזוגיות שהייתה כמו פנטזיה בסרט הוליוודי, קבענו משהו הוא לא הופיע".
בנוסף הוסיפה ארונוב :" ידעתי שיש שם בעית דיכאונות מאד של היעלמויות לכל אורך הדרך אבל יש 
גבול לזה. שנית יש הבדל בין לצאת לארוחת ערב לבין לטוס עם חברים לנופש. 
מאז לא ניסיתי קשר אמיתי".
הזוגיות של אנה ארונוב הייתה חצי שנה עם אותו מפורסם אלה כאמור הזוגיות לא צלחה 
ונגמרה באכזבה גדולה מצידה של אנה ארונוב שחשבה שזה יסתיים בחתונה כמו שהיא מדמיינת 
לעצמה,ברחבי הרשת הגיבו בהלם אחרי שנחשף האדם המפורסם שיצא עם אנה ארונוב 
זוגיות שכאמור לא צלחה וגרמה לפגיעה גדולה אצל אנה כך לטענתה: הכל נחשף רק עכשיו:
מי האקס המפורסם שיצא עם אנה ארונוב ונחשף רק בפרק האחרון הערב???
:



האקס שעליו דיברה אנה
במהלך הסדרה עליה הוא
השף אסף גרניט.


תגובה 1:

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק