יום רביעי, 14 בנובמבר 2018

אליאב אוזן חושף בראיון על הגילוי על התאים הטרום סרטניים לדנית:"אתה פשוט מאבד את אשתך והיא לא נמצאת איתך,זה פירק אותי"

דנית גרינברג ואליאב אוזן שלאחרונה התרחקו מכלי התקשורת ומתרכזים כרגע
בעסקים שלהם וקידומם מדברים על התקופה הקשה שעברו בזוגיות וחושפים
לא מעט פרטים על התקופה הקשה שעברה על דנית אחרי הגילוי של התאים הטרום
סרטניים שהפכו את שגרת חייהם ,עכשיו הם מדברים לראשונה בראיון שהצליח
לעורר סערה גדולה ברשת והתרגשות גדולה.



עברה תקופה ארוכה אחרי שדנית ואליאב נכנסו לאח הגדול והכירו שם לראשונה, אחרי
סיפור האהבה שלא צלח בתוך הבית הם נפגשו אחרי התוכנית וחזרו לזוגיות שהצליחה
מאוד והסתיימה בחתונה מרגשת ונוצצת, בני הזוג עסוקים בקידום העסקים שלה אליאב
בתחום הקעקועים ודנית פתחה יחד עם אליאב קליניקה משותפת לרפואה אסתטית בשם SEVEN.
אלה שמסתבר לא הכל ורוד.



אליאב ודנית שמשתפים ברשתות החברתיות את הצד הזוהר הטיסות לחו"ל האירועים והבילויים
החברתיים יחד עם חברים משותפים חושפים לראשונה בראיון אצל התוכנית "אנשים" צדדים אחרים
אליאב חושף לראשונה על התקופה הקשה:"אני זוכר שניסיתי לשדר לה אדישות  אבל בפנים זה פירק
אותי לחתיכות. ידעתי שיהיה לי מאוד מאוד קשה להתמודד עם זה".
דנית שיתפה גם היא על התקופה הקשה ואמרה: "הרגשתי משהו לא תקין כזה בגוף והייתה לי הרגשה פנימית
שקורה לי משהו אחר",הוסיפה דנית:"קיבלתי שיחה מהרופא באופן אישי. לקחתי את האוטו, נהייתי לבנה,
אבל לא התפרקתי עדיין. הוא אמר לי 'יש לך תאים טרום סרטניים'. את יודעת, הדבר הראשון שעולה לך
לראש זה מה עם ילדים? מה עושים עם הדבר הזה עכשיו?'".
ברשת המעריצים של בני הזוג היו בהלם ,אליאב ודנית חושפים את הסיפור וגורמים להתרגשות
גדולה ובני הזוג פותחים לראשונה הכל ולא משאירים אף עין יבשה.
אליאב ודנית מדברים על הגילוי על התאים הסרטנים:
והפחד של אליאב לאבד את אשתו דנית:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה