יום שישי, 9 בנובמבר 2018

מגי טביבי חושפת לראשונה את המשבר אחרי האח הגדול: ""היציאה שלי מהבית גרמה לי להבין מה זה רוע אמיתי"

מגי טביבי שאמנם הודחה מבית האח הגדול בשיא העונה אבל בהחלט הפכה לאחת
הדיירות הכי מדוברת וזה בעיקר לא מעט בגלל הזוגיות שניהלה עם ישראל אוגלבו עוד
בבית האח הגדול וגם לאחר מכן, אמנם ישראל ומגי כבר לא ביחד אבל נראה
שמגי בהחלט התאוששה מהפרידה אלה שלמרות הכל היא עדיין סוחבת לא מעט
קשיים שנוצרו עוד מימי האח הגדול.



מי שחשב להיות דייר האח הגדול זה רק כייף מסתבר שישנם עוד כמה צדדים שפחות מדברים
עליהם,מגי טביבי החליטה לחשוף את הצדדים הפחות נעימים בעיקר אחרי היציאה מבית
האח הגדול המשברים שחוותה ועל החיים שאחרי האח הגדול וכל זה שהיא מדברת על
כך בשידור חי כאשר המעריצים שלה מגיבים ומביעים דאגה רבה למגי טביבי,
אז מה בדיוק קרה למגי אחרי האח הגדול?


מגי החליטה לדבר על הכל ולחשוף את כל הקשיים שעברה בתוך הבית וגם לאחר מכן בשידור חי
ועוררה סערת ענק בעקבות דבריה בין היתר אמרה מגי: "היציאה שלי מהבית גרמה לי להבין מה זה
רוע אמיתי. גרמה לי לחוות הרבה משברים ביני לבין עצמי, משברים שאתם לא בהכרח רואים אותם כלפי
חוץ כי אני די טובה בלהסתיר."מגי ממשיכה ואומרת: "רגעים בהם נשברתי לכרית ולא הבנתי איך כל זה מופנה כלפיי.
הייתה לי אפשרות להגיד שאני נופלת למטה, ומורידה את הראש למטה ולא
ממשיכה או שהמקום הזה שממנו יצאתי, שזה לכאורה מקום מאד נמוך מבחינה תדמיתית וזאת התדמית
שקיבלתי כשיצאתי החוצה".
אלה נראה שמגי מתאוששת ודיברה על כך שהיא נמצאת כרגע במקום אחר בחייה,המעריצים הרבים
שצפו במגי אחרי כל הדברים שאמרה וניסו לחזק אותה תוך כדי הופתעו לגלות שמגי החליטה
לשתף רגע שלה ביחד עם חברה הטוב מה שהצליח לעורר לא מעט שאלות וזה כאמור שעות
בודדות אחרי דיווחים שישראל נמצא בראשיתו של קשר,מה שהוכחש אבל עולים לא מעט
דיווחים על קשר חדש של ישראל.
האם מגי מנסה להגיב לישראל אחרי הפרידה?? איך הגיבה בשידור החי על מה
שהיה לה עם ישראל? ומי בדיוק הגבר שתועד ביחד עם מגי???
השאירה את כולם בהלם:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה