יום שני, 26 בנובמבר 2018

אמרתם מזל טוב? בן אל תבורי ואורטל עמר חוגגים ברית לבנם! לא תאמינו איזה שם מיוחד בחרו?!

אחרי חודשים ארוכים של המתנה בן אל תבורי ואורטל עמר הפכו להורים
לבן ראשון,בני הזוג חגג בשעות האחרונות באירוע מצומצם במיוחד את אירוע
הברית, עוד במהלך הימים האחרונים עלו דיווחים על האם שימי תבורי אביו של
בן אל יגיע לברית או לא מה שעורר סערה מי שלא ראה מוזמן, אלה שבני הזוג
התרכזו בחגיגות והכריזו על שם בנם הבכור.



שבוע וחצי חלף מאז הלידה המרגשת של אורטל עמר ובשעות האחרונות חגגו בני הזוג
את הברית של בנם הבכור,תבורי (26) ועמר (28) אספו את בני משפחתם וחבריהם הקרובים
ביותר על מנת לחגוג את הברית לנסיך קטן באירוע מצומצם בביתם, שבמגדלי יו בתל אביב
מי שבוודאי שם לב חלפו יותר מ 8 ימים מאז הלידה לפי הדיווחים התינוק חלה והיהצריך
להמתין שיתחזק והחגיגה נדחתה עד אשר יוכל לעבור את התהליך.


בני משפחה קרובים וחברים הוזמנו לחגוג ביחד עם בני הזוג במגדלי יו שם מתגורר בני הזוג,
לבית הוזמן קייטרינג הובאו בלונים וכמובן רב,חברים של בני הזוג שנכחו היו מאוד נרגשים
אלה שאורח אחד חשוב נאלץ לא להגיע וזה השותף של בן אל ,סטטיק שמאושפז משעות
הבוקר בבית החולים ככל הנראה בעקבות דלקת ריאות,סטטיק התנצל בפני בן אל שלא יכל
להגיע ואמר בין היתר: "אח אהוב שלי, רציתי להגיד לך שאני שמח בשמחתך ואוהב אותך מלא!",
סטטיק הוסיף: "שתדע שעצוב לי שאני לא איתך וזה היה לי סופר חשוב להיות שם אבל אני איתך בלב".
ברחבי הרשת כולם החלו לדבר בשעה האחרונה על הברית ועל האירוע המצומצם
שבחרו לעשות בני הזוג, אלה שנראה שמה שעניין את כולם היה בחירת השם, ברחבי הרשת
היו בהלם מהשם שבחרו בן אל ואורטל לבנם הבכור.
השם שנבחר הצליח להפתיע מפורסמים אחרים שגם הם בחרו לילדיהם שמות מיוחדים,
מסתבר שגם בן אל ואורטל החליטו ללכם על שם שהוא לא נפוץ בכלל ובחרו
שם מאוד מיוחד ושונה.
לא תאמינו איזה שם מיוחד בחרו בן אל ואורטל לבנם הבכור??
.



בן אל תבורי ואורטל עמר בחרו
בשם המיוחד תו פרינס תבורי.
מה אתם חושבים על השם?

תגובה 1: