יום שלישי, 13 בנובמבר 2018

אחרי שמריה דומרק שוב הותקפה על ידי הגולשים: בועז האקס יוצא להגנתה: "כואב לי,די עם השיימינג למריה!"

הדרמה סביב הפרידה בין מריה לבועז אחרי האח הגדול ממשיך להכות גלים
ברחבי הרשת,מסתבר שהפרידה בין בני הזוג גרם לנזק לשני בני הזוג כאשר
מי שבעיקר סופגת אש היא מריה שהתגובות כלפיה הפכו לקשות ופוגעניות
מאוד,מריה שקוראת היטב את הנאמר עליה כתבה לא פעם על הקושי שיש
לה על התגובות הקשות נגדה.



כבר אחרי שמריה יצאה מבית האח הגדול הפרגון כלפיה לא היה גדול,מריה שהצליחה
להפתיע רבים והעפילה לגמר מבינה עכשיו היטב עד כמה הקושי הוא גדול אחרי
שסגורים בבית במשך ארבעה חודשים,מריה שהחלה לעלות פוסטים מיד אחרי שיצאה
מהבית חטפה לא מעט אם זה על הגוף הרזה שלה שרבים טענו שזה יכול לגרום לנערות
אחרות לחקות אותה,מריה טענה לא פעם שמדובר בגנטיקה אלה שרבים המשיכו להשמיץ
את מריה שמנסה עדיין לשנות את דעת הגולשים.

אלה שהשיא היה כאמור הפרידה בין מריה לבועז כאשר רבים התאכזבו ממריה שנפרדה
מבועז אחרי שבע שנות זוגיות,מריה שניסתה להסביר את הפרידה מול לא מעט כלי תקשורת
וגם ברשתות החברתיות ממשיכה לספוג תגובות קשות בנושא, מי שדווקא יצא להגנתה
הוא בן זוגה לשעבר בועז שהגיב על הנאמר על מריה:"אני יודע שמאות אלפים דמיינו עצמם במקום שלי
וחוו כאב נוראי ולכן התגובות האמוציונליות, ברור לי!" בועז הוסיף וכתב: "זה שאני עברתי חצי שנה של
תלאות לא אומר שמריה צריכה לעבור את מה שאני עברתי. אין בי רגשות נקם."
בועז מנסה לעשות לזה סוף: אני יודע שזה מוזר ואפילו קצת הזוי שאני זה שמנסה לעצור את מסע השיימינג
שהיא עוברת, תאמינו או לא כואב לי".
לאחר מכן המשיך בועז: "אנא מכם הפסיקו את הטוקבקים הרעים נגדה. תנו לה לפרוח ולהגשים חלומות
מבלי להשאיר טעם רע. היא עברה ילדות לא פשוטה, עברנו אותה יחד יד ביד". בועז המשיך:" ואני מוכרח
להגיד שמריה היא אדם מקסים. כולנו עושים טעויות. הגיע הזמן לסלוח ולתת לעבר מקום של שקט."
בועז קיבל חיזוקים מרחבי הרשת ורבים חיזקו אותו יותר מאחר ויכל לבחור בדרך השנייה
ועדיין אחרי הפרידה הוא עומר לצד מריה.
ברחבי הרשת סערו אחרי התגובה יוצאת דופן של בועז:
לא תאמינו איך מריה הגיבה לדבריו של בועז??
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה