יום שלישי, 6 בנובמבר 2018

פליטת הפה של מגי אזרזר בשידור חי שריגשה את כולם: "אני מתכוננת, תיכף אני אהיה אמא"

מגי אזרזר הפתיעה את כולם בתוכנית הבוקר של ניב רסקין כאשר ממש בטעות
אמרה "אני מתכוננת, תיכף אני אהיה אמא", אלה אחרי המשפט הזה התוכנית יצאה
לפרסומות וברחבי הרשת עלו עשרות דיונים ואיחולים למגי למרות שאחרי
הפרסומות חזרה בה ברחבי הרשת עוסקים בשאלה האם מגי אזרזר וקותי סבג
יהפכו בקרוב מאוד להורים?



צופי התוכנית הבוקר של ניב רסקין לא ציפו לזה במהלך ראיון של השחקנית והמפיק מוטי רייפ
הגיעו לאולפן כדי לדבר על ההצגה החדשה מבית ליסין בה מגי משתתפת, "אנשים מקומות ודברים",
ולדבר על העלאת המודעות לפעילות עמותת רוח נשית שמקיימת הצגה בכיכובה של מגי שכל
הכנסותיה יועברו לעמותה,מגי וגם מוטי רייפ ישבו בפאנל יחד עם ההריונית אורטל עמר בת זוגתו
של בן אל תבורי כאשר מגי נשאלה האם היא רגילה לקום בשעות האלה המוקדמות
הופתע רסקין מהתשובה.


אזרזר ענתה שהיא קמה בשש וחצי, והזיזה את ראשה לעבר עמר שבהריון ואמרה: "תיכף אני אהיה אמא,
אלו יהיו השעות, אני מתכוננת",מיד לאחר מכן יצאה התוכנית לפרסומות והרשת געשה בשעות
האלה כאשר אפילו נשלחו הודעות בשעה טובה,אלה שמיד אחרי שחזרו מהפרסומות ניסתה מגי
למזער את פליטת הפה שלה : "אני אמרתי שהשעה המוקדמת (בה התעוררתי) מכינה אותי לימים
עתידיים שאינם קורים לחלוטין. אני לא בהריון".
מגי שהבהירה זאת ניסתה להרגיע את כולם שברחבי הרשת בטוחים שמגי וגם קותי מנסים להסתיר
זאת ברחבי הרשת עלו לא מעט תגובות שבני הזוג דאגו להסתיר היטב את הזוגיות שלהם ועדיין
הקשר של מגי וקותי הרחק מעיני המצלמות כך גם הם עושים בדברים נוספים כמו התכנון
להביא ביחד ילד משותף ואולי שמגי מנסה להסתיר שהיא כרגע בהריון.
מגי אמנם הכחישה אבל ברשת מנסים להביא הוכחות לכך:
האם מגי אזרזר וקותי סבג מצפים לילד ראשון???
הדרמה מאחורי הראיון ופליטת הפה של מגי בשידור חי מסעירה את הרשת:
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה